Δευτέρα, Φεβρουαρίου 12, 2007

Pulp fiction

To Pulp Fiction είναι μια ταινία που έχει παιχτεί πολλές φορές στην τηλεόραση. Έχω δει πολλά κομμάτια της, σε σημείο να θεωρώ πως την έχω δει ολόκληρη. Επίσης την είχα πρωτοδεί σε βίντεο μέσα σε πούλμαν γυρνώντας από την Μύκονο σε εκδρομή με το πολυτεχνείο.

Ή έτσι νόμιζα.

Η ταινία παιζόταν το Σάββατο. Σκεφτόμενος πως "την έχω δει" αποφάσισα να δω κάτι άλλο. Έβαλα όμως το βίντεο να γράφει. Σκέφτηκα πως θα ήταν ωραία να την ξαναδώ κάποια στιγμή.

Το Σάββατο έβλεπα Lost. 2ος κύκλος, επεισόδιο 17. Είναι αυτό που η Κλαιρ θυμάται τελικά τι της είχε συμβεί όταν την απήγαγαν "οι άλλοι". Όταν το είδα, θεώρησα το σενάριο αφελές. Πως είναι δυνατόν να μη θυμάσαι κάτι τόσο σημαντικό που συνέβη σε εσένα;

Την Κυριακή αποφάσισα να ξαναδώ το Pulp Fiction (αντί του Ολυμπιακός - Ηρακλής :). Μετά τις δυο πρώτες σκηνές κατάλαβα! Δεν είχα δει ποτέ την ταινία! Όταν παιζόταν στο πούλμαν του γυρισμού, εμένα με είχε πάρει ο ύπνος! Τα κομμάτια του παζλ ξανάρχοταν στην μνήμη μου ένα-ένα: την ταινία μου είχε διηγηθεί ολόκληρη ο διπλανός μου στο σχολείο που τον είχε εντυπωσιάσει! Ναι, κάποιες σκηνές τις είχα δει, αλλά μετά γύριζα κανάλι γιατί μου θύμιζαν την ιστορία που μου είχαν διηγηθεί και θεωρούσα πως είχα δει και την ταινία!

Επειδή το θέμα της μνήμης είναι συγκλονιστικό, για περισσότερες πληροφορίες δείτε το "Ένας υπέροχος άνθρωπος" με τον Ράσελ Κρόου, ή το Lost 2ος κύκλος-επεισόδιο 18 με τον Χάρλι. Και μην διαβάσετε τη "φλόγα της Βασίλισσας Λοάνα" του Ουμπέρτου Έκου...
ΥΓ Ξέχασα επείσης να σας προτέινω μια από τις αγαπημένες μου ταινίες: το Μεμέντο.

(Ξέχασα; τι λόγος!)

8 σχόλια:

Misirlou Oubliez είπε...

Ηθελα να αφησω σχολιο, αλλα ξεχασα τι ηθελα να πω.

toolman είπε...

επίσης να μη ξεχάσεις να δεις το oldboy!

Σοφία είπε...

Εγώ πάντως είμαι σίγουρη πως δεν έχω δει ποτέ το Pulp Fiction.
Εκτός αν με απατά η μνήμη μου...

Downhill.... είπε...

Φίλε μου καλημερίζω...η αλήθεια είναι οτι στο blog σου με τράβηξε η φωτογραφία σου γιατί το V είναι με διαφορά η αγαπημένη απο τις αγαπημένες ταινίες!

Περίεργο πράγμα η μνήμη πράγματι...Απαραίτητη όχι όμως ανεπηρρέαστη. Με τον καιρό διαστρεβλώνει τις εικόνες δημιουργώντας περιβάλλοντα τα οποία διαφέρουν αρκετά απο τις εκάστοτε αναμνήσεις...πάντως αυτό που εγώ θέλω να σχολιάσω είναι πως μία αξιόλογη ταινία πάντα έχει να φανερώσει κάτι καινούργιο όσες φορές και αν την δείς!

civil είπε...

@mis
χα (χα)

@tool
χι (το έχω δει)

@Σοφ
χο (να το δεις)

@down
έχεις απόλυτο δίκιο. Από ένα σημείο και μετά βλέπεις την ταινία με άλλο μάτι: αυτό του σκηνοθέτη, του ηθοποιού, του σεναριογράφου...

Klearchos είπε...

Civil, μου την γλίτωσες αυτή την φορά... Αν ήξερα ότι θα πόσταρες πριν φύγεις για βερολίνο θα έβαζα και εσένα να πεις πέντε πράγματα... χμ...

Carrie Vs Bridget είπε...

Μμμμ... Ούτε εγώ το έχω δει το Pulp fiction... Το Μεμέντο ήταν όντως πολύ καλό!

Δεν είναι όμως αυτός ο λόγος για το σχόλιο! Απλά δε βρίσκω πουθενά το mail σου και θέλω να σου στείλω ένα... παιχνιδάκι! ;-)

Δες εδώ: http://carrievsbridget.blogspot.com/2007/02/5.html

civil είπε...

@kle
όπως βλέπεις σε πρόλαβε η Κάρι! (ή η Μπρίτζετ;)