Δευτέρα, Μαΐου 21, 2012

16,5 χρόνια φαγούρας

Η ηλικία ενός (ποδοσφαιρόφιλου) άντρα φαίνεται πολλές φορές και από τις ομάδες που υποστηρίζει. Χθες συνειδητοποίησα ότι ο μέσος όρος ετών που περιμένω να πάρουν πρωτάθλημα οι αγαπημένες μου ομάδες είναι 16,5 χρόνια. Μου θύμισα τον πατέρα μου που υποστήριζε την Manchester United (από τότε που έπεσε το αεροπλάνο!) κι εγώ τη δεκαετία του ΄80 τον κοίταζα σαν εξωγήινο. Λέτε να επανέλθουν ηρωικά και οι δικές μου;

Τελευταία πρωταθλήματα:
Hamburger SV 1983
Liverpool FC 1990
Paris Saint Germaint, AEK 1994
AS Roma 2001 (προηγούμενο το 1983)
Barcelona 2011

Σημειώστε και ότι τελευταία χρονιά που σώθηκε στην Α' Εθνική ο ΠΑΣ Γιάννινα ήταν το 1986, μέχρι που ήρθε ο Άγγελος (Κυρίου) Αναστασιάδης και το ξανακάμε φέτος (2012 - 26 χρόνια μετά).

Δεν υπάρχουν σχόλια: